Friday, January 1, 2010

2010

HAPPY NEW YEAR!!!

bermula 2010 so bermula la perjalanan sebuah kehidupan yang baru.
lembaran baru.cabaran baru.detik2 baru.kisah baru.semuanya akan dilalui dlm 2010.
xsngka btl.cpt nye aku n abg membesar.abg xlme lagi msk kolej.aku plak spm thn nie.da makin dewasa la katakn.haha.kdg2 cm xcaye jea.aku da berada di senior year.the last moment in school.nk lagi romantik.the last waltz.tuk thn nie.aku xda azam.xtau asl.maby aku da mula phm.
kalo kite asyik azam bnde bru.tp xda berusaha n xda bnde pon yg berlaku kalo kite main jea.
so satu2 nye azam aku thn nie.aku adalah aku.aku akan trs berusaha n berusaha smpai aku mncapai cita2 aku.smpai aku berjaya.so dipendek kn crite.setiap hari,setiap detik n saat.adalah mse dpn aku.ape yg aku perlu buat.berusaha n berada dlm landasan yg btl.

2010 new journey is begin.

No comments:

Post a Comment