Friday, May 28, 2010

STUDY | SPM CANDIDATE LA MACHAA | EVERYTHING




halo.da lme x update blog.bz study.yee la.da bln brape nie.spm pon da nk dkt.skarang nie tgh exam mid year. yg aku blh wt adalah berusaha n blajar. slh satu sbb aku
kile kt spm nie cuz nie mse dpn aku + aku kne ganti blk ape yg abg aku da wt.
die bg ibu ayh result spm yg da mematahkan hati dwg. aku da lme agk yg result abg akan jd mcm nie. ibu ngan ayh sendiri tau yg spttnye thn lps jgn bg kebebasan sgt kt abg.tp
dwg ttp bg.kte abg nie lelaki. die nk kuar kl ke.xpe die blh jge dri.
lelaki x lelaki ttp manusia.msh agi jiwa remaja. kalo da disuap nye bnyk2 bsr kpale la alamat nye. skang nie. abg bkn abg yg aku da dlu. yg slalu lindungi aku. sbb kn die la arinie aku yg kne tnggng kesalahan die. result spm die thn lps la aku kne gnti thn aku.
aku kne wt btl2 tuk spm cuz ibu ayh bergantung kt aku skang. kembali an kegembiraan dlm keluarga.
even ibu ayh slalu bz. ibu slalu pegi bg ceramah. ayh pegi shooting drama n pegi outstation
utk bisnes die.
mmg aku n abg dilahirkan dgn kemewahan.tp kitaorg pon lalui hdp ssh. smpai
skarang aku n abg diberikn segala yg kitaorg nk.
but at least aku mntk yg berpada n kalo da mntk.ayh aku akn kte.t ayh dpt payment ayh belikn. ayh xpenah mungkir janji.
bile aku kte nk kst nike or adidas. yg harge beratus. ayh belikan. ayh sentiasa tepati janji.

sbb ayh n ibu lah aku snggp gantikan ape yg kesilapan abg aku. mkcik aku da bgtau yg mak aku pnh kol die n nangis lme sbb abg aku.
tapi.hati ibu.walaupon abg da wt slh ibu ttp syg abg.
aku pon syg abg aku. aku nk kn abg aku blk. tp kenyataan nye skang die penting kn kwn die lbh dri keluarge.

dgn study n dpt result spm yg baik.aku akn buktikn kt ibu ngan ayh. walau aku nie manje. ank bong n satu2 nye perempuan dlm keluarge. n sgale kehendak aku sentiasa dituruti. aku jgk da kemahuan tuk berjaye.

so i will study hard n study smart for my spm. its everything to me.

No comments:

Post a Comment