Thursday, June 16, 2011

colloge life soon to-be

harini aku kena buat pilihan sama ada nak masuk ke politeknik port dickson atau uitm sarawak. dah tentu2 aku pilih poli PD..satu sbb jauh sgt then course yg aku dpt bukan course yg aku nak. so aku mmg nk msk uitm just yg aku dpt jauh sgt and ibu kta tgg iklan yg second intake punya lah.. so aku pon setuju la sgt2 ! HAHA! beside that i need to prepare my self for everything soon ;D dan aku trime pelbagai pndapat mengenai tawaran aku ni. dan yg plg aku tak sangka ada gak yang dengki.ya allah ! kalau da nama nye rezeki..tak kan aku nak tolak kan! tapi aku sememangnya bersyukur sgt2. sebab dpt apa yg aku impikan..dan aku tak sangka aku akn dpt dua2. hati aku teramat la gembira bila dpt tahu yg aku dpt dua2 tawaran tuh..

XOXO, love aliaidris

No comments:

Post a Comment